Tuktuk - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ingrid Megchelsen - WaarBenJij.nu Tuktuk - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ingrid Megchelsen - WaarBenJij.nu

Tuktuk

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

30 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Maandag om 11 uur thaise tijd aangekomen in Bangkok.
paar uurtjes geslapen en toen de stad in gegaan. En enorm vieze stad vol met uitlaatgassen. De eerste avond hebben we met een tuktuk rondgereden, ergens heerlijk goedkoop gegeten en de gouden boeddha gezien. Tussendoor bleef de tuktuk op ons wachten.

dinsdagochtend om 7uur met een busje naar een floating market gegaan.
zelf ook in een bootje rondgevaren op deze drijvende markt. Bij twee kraampjes lagen er grote slangen tentoongesteld!
om 10:15 alweer aan de rijst en noodles, een boterham met pinda kaas kennen ze natuurlijk niet.

na deze excursie terug in Bangkok. We zijn erachter gekomen dat tuktuk,s langs toeristenbureaus moeten rijden. Wie houd elkaar voor de gek? ;) twee keer ging t mis en haakte de chauffeur af maar de derde keer kwamen we onze chauffeur van gisteren tegen en hij bracht ons naar Chinatown. Ongeveer een half uur heeft t keihard geregend en daarna werd t weer plakkerig en klam zoals daarvoor. Tijdens de regenbui ons vermaakt met een ijscappuccino en heerlijk eten.

s' avonds ons eerste Thaise biertje op, smaakte goed!

vandaag om 6 uur avonds de bus naar Chiang Mai. Wel fijn om deze drukke, stinkende stad uit te gaan ook al hebben we nog lang niet alles gezien.

• 30 Juli 2014 - 12:50

Jaapie:

Wat een belevenissen zeg met de tuktuk!
    Geniet van Chiang Mai en omgeving.
    Pootje van mij.

• 30 Juli 2014 - 13:57

Gerie:

Hoi Ingrid,

Leuk verslag van jullie verkenning van Bangkok. De lange busreis naar Chiang Mai zal het meer dan waard zijn. Ik vond het een stad om van te genieten. Het tempelcomplex is een beleving. Kun je heerlijk uitgebreid van alles fotograferen.
    Groetjes, Gerie

• 30 Juli 2014 - 15:50

Dorien:

Hoihoi

Geweldig dat je een reisverslag bijhoudt. Geniet van de smaken, geuren en kleuren van het Verre Oosten. En doe Boedha van mij de groeten. Ik blijf je volgen hoor! ;)

Groetjes en een knuffel,
    Dorien

• 05 Oktober 2016 - 09:40

Alexander De Leeuw:

leuk verhaal lekker kort doe er helemaal niks mee