5 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ingrid Megchelsen - WaarBenJij.nu 5 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ingrid Megchelsen - WaarBenJij.nu

5 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

22 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Het is nu echt bijna zover! Zondag vlieg ik met Lisa en Hazel naar Bangkok. We gaan een maand backpacken door Thailand, Laos en Cambodja.

Hazel en Lisa gaan hierna nog een groter avontuur tegemoet, zij gaan Indonesië, Australië en Nieuw-Zeeland. bezoeken! Ik ga na een maandje (helaas) weer terug.

Ik weet het nog goed, vorig jaar augustus waren we aan het kamperen vlakbij Parijs. Tijdens ons zelfgemaakte kampvuur kwamen we op allerlei ideeën voor deze reis. En nu gaat het dan eindelijk echt beginnen.

Veel leesplezier !

  • 22 Juli 2014 - 15:56

    Nellie:

    Leuk,'Vita was daar 3 mnd. In Cambodja voor vrijwilligerswerk...een zeer arme bevolking...maar Laos is nog erger..Laos is Chaos...maar voor 1 dollar kan je heerlijk eten..ook wat waard...
    Geniet en laat je niet beroven of bedonderen want als Westerse vrouw ben je een wandelende portomonee...voldoende copieen van paspoort en tickets verstoppen in de bagage.....ik weet dat die meiden er toen heel veel gezeur mee hadden..
    Verder zal ik de voorpret niet bederven.....genieten ....:-)

  • 23 Juli 2014 - 20:57

    Wilna:

    Hoi Ingrid, Je hebt er lang naar uitgekeken en nu is het eindelijk bijna zover. Ik wens jou en je vriendinnen een hele goede reis en fijne avontuurlijke weken toe. Geniet ervan!

  • 23 Juli 2014 - 22:57

    Ingrid:

    Bedankt nellie en wilna!

    en ik heb heel veel kopietjes van alles bij me, komt goed! :)

  • 24 Juli 2014 - 06:31

    Els:

    Lieve Ingrid,
    Echt stoer van je dat je dit gaat ondernemen! heel veel plezier en goede trip, liefs Els

  • 24 Juli 2014 - 11:49

    Jaapie:

    Baasje, veel plezier met je vriendinnen in het verre Oosten.
    Ik zal je gaan missen.
    Pootje van Jaapie!!

  • 24 Juli 2014 - 12:05

    Gerie:

    Hoi Ingrid,
    Wordt nu dus echt spannend. Het zal een hele mooie reis worden. Ik vond Laos heel mooi en interessant en Cambodja met z'n Angkor geweldig. Genieten dus !! Groetjes, Gerie

  • 24 Juli 2014 - 19:19

    Ageet Van Genderen:

    Nou, dames,
    ik vind 't dapper van jullie.
    Errrugggg veel plezier toegewenst,
    maar dat zal lukken.
    grtjs ageet

  • 25 Juli 2014 - 18:35

    Huib En Annemarie:

    Ingrid we wensen jou, Lisa en Hazel een fijne en mooie reis toe en ook veel genieten.
    Als jullie van het oude Thailand nieuwsgierig zijn moet je Sukhothai en Ayutthaya niet overslaan.
    Uiteraard Chiang Mai en de Mekong Delta, ook de moeite waard.
    Groetjes uit Dubbeldam

  • 26 Juli 2014 - 14:05

    Berry En Ben:

    Hallo Ingrid, een hele mooie vakantie toegewenst.
    Groetjes uit Capelle a/d IJssel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Backpacken!

4 weken backpacken door Thailand, Laos en Cambodja

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2014

laos en cambodja

11 Augustus 2014

laos!

11 Augustus 2014

laos!

02 Augustus 2014

talk like a thai

30 Juli 2014

Tuktuk
Ingrid

Actief sinds 19 Juli 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 4781

Voorgaande reizen:

21 April 2018 - 14 Mei 2018

Backpacken Vietnam!

10 Juli 2016 - 10 Augustus 2016

Backpacken Java - Bali

27 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Backpacken!

Landen bezocht: